• Język: Polski Polski
  • Waluta: PLN
  • Kraj dostawy: Polska
  • zmień

Język:

Waluta:

Kraj dostawy:

 

Tel: (012) 6375168 (012) 6362119

Infolinia czynna pn-pt 9:00 - 17:00

Dodano produkt do koszyka

« Kontynuuj zakupy Przejdź do koszyka »

BESTSELLER

PASEK WZMOCNIONY Z TEFLONEM - DAYCO+ROLKI INA

Kompletny rozrząd z pompą wody Citroen Peugeot 2.0 Hdi 136 KM

Berlingo, C3, C4, C5, Jumpy, 206,207, 307, 308, 407, 1007, Expert

Producent: INNI

Dostępność:

Stan produktu: nowy

Gwarancja: 24 miesiące

Cena: 319.00 brutto

Ilość:

  • Czas dostawy: 24-48 godzin
  • Liczba sztuk w magazynie: 9

Koszty dostawy:

  • Kurier GLS na terenie Polski 18.00 zł brutto
  • Odbiór osobisty 0.00 zł brutto
Opis produktu

Najwyższej jakości zestaw paska rozrządu do silników 2.0 Hdi 

Zestaw zawiera:

  • pasek rozrządu Dayco HT*
  • rolka prowadząca firmy INA
  • rolka napinająca firmy INA
  • pompa wody Airtex (3 lata gwarancji producenta)

 

Paski HT to rozwiązanie Dayco:

     Zapewniają precyzyjne i stałe sprzężenie różnych elementów napędu, również w warunkach wysokiego stresu mechanicznego, dzięki nowoczesnym materiałom oraz specjalnej powłoce z PTFE w połączeniu z tkaniną pokrywającą zęby. Pasek HT da się natychmiast rozpoznać po białym kolorze charakterystycznej strony wewnętrznej, który zawdzięcza swej powłoce z PTFE, będącej wyłącznym patentem Dayco.

     Dzięki tej nowej technologii firma Dayco potrafiła zwiększyć wytrzymałość paska na zużycie wywołane zazębianiem się z kołami pasowymi (również na boku paska), a także zmniejszyć zużycie boczne spowodowane zetknięciem się boku paska z kołnierzem koła pasowego.

Skład paska rozrządu HT:

  • Ząb paska chroniony przez powłokę z PTFE w połączeniu z tkaniną

  • Wytrzymała wkładka z włókna szklanego o wysokim module nowej generacji

  • Mieszanka paska z nowoczesnych polimerów


       Paski rozrządu HT, dzięki swym wysokim zaletom konstrukcyjnym, są z powodzeniem stosowane w silnikach ostatniej generacji przez większość producentów, takich jak grupa Volkswagen, Ford, Renault, Fiat, Volvo, GM i PSA, dlatego też dziś dwie trzecie pasków rozrządu produkowanych przez Dayco na pierwsze wyposażenie to właśnie paski typu HT.

Zastosowanie:

Citroen

  • CITROËN C4 Grand Picasso I (UA_) 2.0 HDi 138 136KM 2006->
  • CITROËN C4 I (LC_) 2.0 HDi 140KM 2008-2011
  • CITROËN C4 I (LC_) 2.0 HDi 136KM 2004-2011
  • CITROËN C4 Picasso I nadwozie wielkopojemne (MPV) (UD_) 2.0 HDi 138 136KM 2006-2013
  • CITROËN C4 coupe (LA_) 2.0 HDi 140KM 2008-2011
  • CITROËN C4 coupe (LA_) 2.0 HDi 136KM 2004-2010
  • CITROËN C5 II (RC_) 2.0 HDi (RCRHRH) 136KM 2004->
  • CITROËN C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) 136KM 2004->
  • CITROËN C5 III (RD_) 2.0 HDi 136KM 2008->
  • CITROËN C5 III (RD_) 2.0 HDi 140 140KM 2009->
  • CITROËN C5 III Break (TD_) 2.0 HDi 136KM 2008->
  • CITROËN C5 III Break (TD_) 2.0 HDi 140 140KM 2009->
  • CITROËN C8 (EA_, EB_) 2.0 HDi 120KM 2006->
  • CITROËN C8 (EA_, EB_) 2.0 HDi 135 136KM 2006->
  • CITROËN JUMPY 2.0 HDi 120 120KM 2007->
  • CITROËN JUMPY 2.0 HDi 140 136KM 2007->
  • CITROËN JUMPY Nadwozie pełne 2.0 HDi 120 120KM 2007->
  • CITROËN JUMPY Nadwozie pełne 2.0 HDi 140 136KM 2007->

Peugeot

  • PEUGEOT 307 (3A/C) 2.0 HDi 135 136KM 2003->
  • PEUGEOT 307 Break (3E) 2.0 HDi 135 136KM 2004-2008
  • PEUGEOT 307 CC (3B) 2.0 HDi 135 136KM 2005->
  • PEUGEOT 307 SW (3H) 2.0 HDi 135 136KM 2004->
  • PEUGEOT 308 (4A_, 4C_) 2.0 HDi 136KM 2007->
  • PEUGEOT 308 (4A_, 4C_) 2.0 HDi 163KM 2012->
  • PEUGEOT 308 CC (4B_) 2.0 HDi 136KM 2009->
  • PEUGEOT 308 SW (4E_, 4H_) 2.0 HDi 136KM 2007->
  • PEUGEOT 407 (6D_) 2.0 HDi 140KM 2009-2010
  • PEUGEOT 407 (6D_) 2.0 HDi 135 136KM 2004->
  • PEUGEOT 407 SW (6E_) 2.0 HDi 126KM 2004->
  • PEUGEOT 407 SW (6E_) 2.0 HDi 140KM 2008->
  • PEUGEOT 407 SW (6E_) 2.0 HDi 135 136KM 2004-2010
  • PEUGEOT 407 coupe (6C_) 2.0 HDi 136KM 2005->
  • PEUGEOT 508 2.0 HDi 140KM 2010->
  • PEUGEOT 508 SW 2.0 HDi 140KM 2010->
  • PEUGEOT 607 (9D, 9U) 2.0 HDI 136KM 2005-2011
  • PEUGEOT 807 (E) 2.0 HDI 136KM 2006->
  • PEUGEOT 807 (E) 2.0 HDi 120KM 2006->
  • PEUGEOT EXPERT Nadwozie pełne (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 120 120KM 2007->
  • PEUGEOT EXPERT Nadwozie pełne (VF3A_, VF3U_, VF3X_) 2.0 HDi 140 136KM 2007->
  • PEUGEOT EXPERT Tepee (VF3V_) 2.0 HDi 120 120KM 2007->
  • PEUGEOT EXPERT Tepee (VF3V_) 2.0 HDi 120 4x4 120KM 2007->
  • PEUGEOT EXPERT Tepee (VF3V_) 2.0 HDi 140 136KM 2007->
  • PEUGEOT EXPERT platforma / podwozie 2.0 HDi 120 120KM 2007->
  • PEUGEOT EXPERT platforma / podwozie 2.0 HDi 140 136KM 2007->
Zamienniki:

PSA 0831.T5
BOSCH 1 987 948 727
PSA 1609525480
INA 530 0449 30
RUVILLE 55973701
CONTITECH CT1091WP1
SNR KDP459.540
HUTCHINSON KH 225WP60
SKF VKMC 03257

Kod producenta: SRSC10303/T

Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Polecenie produktu: Kompletny rozrząd z pompą wody Citroen Peugeot 2.0 Hdi 136 KM
Wszystko, co musisz wiedzieć o wymianie paska rozrządu

 

Pasek zębaty to niezwykle ważny element eksploatacyjny samochodu, którego zadaniem jest napędzanie rozrządu. Jego uszkodzenie lub zerwanie może powodować bardzo kosztowne zniszczenia. Jak często należy odwiedzać mechanika i zlecać wymianę paska rozrządu? Przeczytaj! 



Każdy doświadczony i świadomy kierowca doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak niezwykle istotną rolę obok standardowych czynności serwisowych stanowi wymiana paska rozrządu. Awaria paska w nowoczesnych jednostkach napędowych może być powodem na przykład kolizji tłoków z zaworami i całkowitego zniszczenia silnika. Naprawa takich uszkodzeń w profesjonalnym warsztacie samochodowym zwykle wiąże się z wysokimi kosztami, dlatego warto regularnie sprawdzać stan paska rozrządu i zlecać jego wymianę, zanim będzie za późno. 



Kiedy należy wymienić pasek rozrządu



Systematyczna kontrola oraz wymiana stanu technicznego gumowego paska rozrządu to gwarancja bezawaryjnej pracy auta przez długi czas. Podobnie jak w przypadku innych elementów pojazdu, tak i przy pasku rozrządu należy stosować się do zaleceń producenta – interwały przeciętnie wynoszą 90-150 tys. km, są również modele aut, które mogą przejechać z jednym paskiem aż  200-240 tys. km. 



Wymianę paska rozrządu zaleca się gdy:



  • kupujemy używany samochód i nie znamy szczegółowej historii serwisowej pojazdu,

  • pasek jest uszkodzony mechanicznie, popękany lub zabrudzony płynami eksploatacyjnymi np. olejem silnikowym,

  • zauważymy głośną pracę pompy wody oraz niepokojące wycieki,

  • samochód użytkowany jest w tzw. trudnych warunkach,

  • ostatnia wymiana paska odbyła się 5 lat temu. 



Jak zapobiegać uszkodzeniom paska rozrządu i zapewnić mu odpowiednie warunki? Zadaniem każdego kierowcy jest regularne usuwanie wszelkich wycieków eksploatacyjnych, które mogą uszkadzać pasek i przyczynić się do jego przyspieszonego zużycia.  Ważna jest także kontrola stanu obudowy rozrządu – należy sprawdzać, czy plastikowa osłona jest czysta i szczelna.



Frauto – sklep z oryginalnymi częściami do samochodów francuskich 



Współcześnie produkowane i stosowane paski rozrządu zaliczane są do wytrzymałych i mocnych podzespołów, jednak aby uniknąć uszkodzenia silnika oraz związanych z taką awarią kosztów naprawy, warto systematycznie sprawdzać stan paska, dbać o dobre warunki jego pracy oraz w odpowiednim czasie zlecać jego wymianę. Szukasz wysokiej jakości paska rozrządu do auta marki Citroen, Peugeot lub Renault ?

Zapraszamy do zakupów w sklepie Frauto! 




Zapytaj o produkt
Szybki kontakt
Zadzwoń: 126362119
Napisz: sklep@frauto.pl
NEWSLETTER

Kontakt
  • Frauto.pl s.c.
  • ul. Juliusza Lea 137
  • 30-133 Kraków
  • tel: 126362119
  • email: sklep@frauto.pl
O sklepie

 

 

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.